joi, 13 iunie 2013

Pt ca si tu imi esti draga, draga

"Draga mea LB,
Nu știu cum sa scriu  încât sa nu pară o scrisoare siropoasă... Așa ca o sa iti dau replica la ce mi-ai scris tu mie.
Ști ce e ciudat? 
Te-am întâlnit pe tine când aveam cea mai mare nevoie de iubire, înțelegere Și imbrățișări... M-am apropiat de tine atât de repede încât îmi doream să îmi petrec cât mai mult timp cu tine.
Și TU ești vinovată de o parte din fericirea mea! 
Sărutul din dimineața aia a fost cel mai dulce sărut cu respirație urât mirositoare pe care l-am avut și tu arătai atât de sexy îmbrăcată cu  cămașa mea că mi-a părut rău ca nu am venit cu haine de schimb ca să ți-o las...poate nu uit sa iti aduc data viitoare...
Pentru că am să mă întorc!
M-am întors de 3 ori din drum să te sărut pt că defapt nu aș fi vrut să plec și aș fi vrut să te țin in brate toată ziua și să mă alinți și să mă cocoloșești... 
Nu mă interesează ce zice lumea... Deocamdată mie mi bine cu tine... Si sper ca și ție... Și sper ca ne va fi... De aia ți-am spus si aseară că mi-e frică de prima ceartă... Pt că nu vreau să te pierd... Indiferent ce ne rezervă viitorul vreau să mă lupt cu morile de vânt înainte să renunț! 
Multumesc că ești scumpa mea! 

Cu dragoste, 
Al tău PB."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu