vineri, 14 iunie 2013

Romantism

E seară...
Un cuc behăie ca o vacă răgușită într-un copac cu frunze altoite...
În depărtare, pe un drum gen „aici am avut bani, aici nu am mai avut bani” trece ca un avion o mașină bengoasă ce sună ca un tractor vechi de pe timpul lui Ceașcă.
Într-un colț pe o bancă stau EL și EA care își bagă limba unul în gura altuia de zici că vor să vadă dacă are vreo unul amigdalele umflate...
Dialog stupid între EI după ce au terminat cu schimbul de saliva:
-„ Puța mea, ști eu te iubi așa cum cântă Salam, de acolo din corason!” și scuipă flegma ce îi statea in gât de vreo juma de oră.
-„Și eu te iubesc tati!”
-„Ești comoara vieții mele!”(vezi melodia: „ Cătălin Blondu și Angelly -Ești comoara vieții mele)
-„Serios?”
-„Serios!”
Și uite așa băiatul primește încă o porție de salivă plus bonus- o mână pe sub tricou)


10 minute mai târziu....

-„Prințesa mea... Nu ți-e frig? Hai să îți dau geaca mea să nu cumva să răcești!”
Porția 3 a început...

După alte 10 minute de pălăvrăgeli fără sens a început ploaia... și în timp ce picura cu stropi cât oul de prepeliță și cei doi porumbei se grăbeau să ajungă la adăpost, apa se prelingea pe copanele ei de văcuță și pe pieptul lui de cocoș umflat cu steroizi...

Ajunși ei acasă la el... povestea a continuat pe un fond de romantism modern combinat cu muzică simfonică manelistică în care „mister cocalar” își atrăgea „prințesa” în mrejele patului ce scârțâia din toate încheieturile.


Acesta a fost un scenariu exagerat al romantismului între EL și EA... În mod normal lucrurile nu stau așa cum au fost descrise în pasajul de mai sus, dar azi am un gram în plus de sarcasm și ironie.
Sper totuși că v-am binedispus un picuț...

P.S sper că A. nu se v-a supăra de expunerea „romantismului” în acest mod, acesta e un pamflet și trebuie tratat ca atare :D

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. E de bine? trec printr-o faza mai interesanta in perioada asta... poate o iau razna neuronii mei :))

      Ștergere
  2. l-am citit si azi :)) ma amuza de fiecare data!! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu e totul chiar asa cum pare !
    Incerci sa ascunzi ceva prin asta ? Ce te macina? Ce iti lipseste ??

    Amuza-te. Dar nu mai posta chestii d-astea :).
    Nu mai incuraja cocalarii ;) !!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca sa iti raspunl la imtrebari: nu ascund nimic prin asta, doar spun ce vreau sa spun cu alte cuvinte... ma "macina" comportamentul prostesc al 90% din tinerilor din ziua de azi... si ultima: nu imi lipseste nimic, ma bucur de viata asa cum e ea :)
    Nu ma amuz chiar deloc... avand in vedere ca e o chestie cam trista... dar pusa in context amuzant...

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place cum ai transpus o secventa cunoscuta mie si nu doar mie , adevaru e trist cei drept . Din pacate "oamenii" in romania sunt din ce in ce mai putini . Cum spui tu 90% din maimute "are" un BeeMWeeu obososit cu minim 400.000.... de Km din care se aud manele lu parizer si prostia , cam asa arata romania acum . trist , trist ..........

    RăspundețiȘtergere